Prvouka: str. 61 souhrnné opakování – hodiny, měsíce, roční období
hodiny – dítě pozná celou hodinu, během dne se ptejte dítěte, kolik je hodin /podle malé
ručičky by mělo přibližně říct, kolik je.
- říkejte dítěti, kdy snídáte, kdy jdete dělat úkoly, kdy jdete ven, aby si hodiny lépe
osvojilo a procvičilo v běžném životě
- zkoušejte nastavovat čas na papírových hodinách, stačí jen celé hodiny /velká na 12/
měsíce – děti by je měly umět vyjmenovat zpaměti, občas zopakujte
- děti musí znát datum svého narození a pamatovat si ho
- měly by vědět, jaké události se váží k jednotlivým měsícům: duben– pupeny na dubu
květen – vše kvete, červen, červenec – červenají se třešně, jahody, růže…
- podívejte se do kalendáře, jaký je dnes datum, kdo má svátek
- zapište do kalendáře události, na které se může dítě v příštích dnech těšit…
roční období – děti by měly umět vyjmenovat alespoň 5 věcí, které do daného období patří
Jaro: 44, 45 povídejte si o obrázcích, jarní květiny, zvířata a jejich mláďata
děti by měly květiny i zvířata poznat a správně pojmenovat, měly by vědět, proč
jsou zvířata užitečná a jak se o ně staráme
Choďte na procházky do přírody a pozorujte jarní přírodu.
V parku a v lese, kde nejsou jiní lidé, prý rouška být nemusí. Takže svobodně dýchat a posilovat plíce…
Procvičování PC: skolakov.eu – Prvouka 2. tř – člověk, jaro, cesta do školy….
Pokud jste to ještě neudělali, mrkněte nenápadně k 1. B. Kdyby tam měli něco jiného, hezkého na procvičování, použijte.
Myslím na vás. Zdravím všechny mé milé holčičky i mé trochu zlobivé chlapečky.
Už se mi po všech stýská. Těším se, až se zase uvidíme, snad to bude brzy…
Pokud budete potřebovat poradit, jsem na tel. nebo mail: klimina@seznam.cz