- třída
Učebnice
(práce pro žáky s průměrem 3 a lépe povinně, pro žáky s horším průměrem dobrovolné)
Věnuj svůj čas práci s textem buď na str. 53 nebo 60. Na otázky k textu už jsi odpověděl/a dříve. Teď se nauč text reprodukovat (víceméně shrnout, co si pamatuješ, nebo ti přijde důležité) K tomu, aby tvoje řeč byla plynulá, by tě měly posloužit právě otázky, které jsou v učebnici k danému textu. Připrav si prezentaci (nejlépe v Power pointu, nebo v Prezi), kde budeš mít vypsané klíčové body/věty (cca 5 slidů a na každý slide 2-4 věty)- podobně, jak jste zvyklí při ústním zkoušení ve škole. Prezentaci můžeš obohatit o nějaké obrázky. Až budeš mít prezentaci hotovou (projekt), zašli mi ji na mail marketamach@post.cz ke kontrole. Prezentaci si poté ulož, osobně ji pak odprezentuješ.
Pracovní sešit (práce pro všechny žáky)
Opakuj si stále slovní zásobu a 2. a 3. tvar sloves!!! Vypracuj si cv. 4 a 5 na str. 53. Ve 4. Cvičení musíš nejdříve utvořit otázku v 2. osobě a poté odpovědět podle tabulky yes, or no. V 5. Cvičení píšeš o sobě podle pravdy, zda máš zkušenost s aktivitami v tabulce ve 4. cvičení.
Žáci s průměrem 3 a hůře odpoví na otázky k textu na str. 64. Do školního sešitu
William Shakespeare
- When was William Shakespeare born?
- How many plays did he write?
- When did he die?
Bob Geldof
- How did he call his first band?
- When was Bob Geldof born?
- How many books did he write?
Florence Nightingale
- When was Florence Nightingale born?
- How did soldiers call Florence Nightingale?
- When did she die?
Ellen MacArthur
- When was Ellen MacArthur born?
- When did she become the fastest woman to cross the Atlantic solo?
- Did she always want to be a sailor?
Práce s videem (dobrovolná)
Video: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/how-videos/how-make-pompom
Pracovní list: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/how-to-make-a-pompom-worksheet.pdf