Zdravím moje fanoušky,
jsem rád, že mi nadále zachováváte věrnost a můžeme spolu poodkrýt roušku tajemnosti podobnosti.
Určitě si vezmeme školní sešit a učebnici na straně 35, kde jsme posledně skončili. Zbývá nám tam rámeček o čtverci a kruhu, který si opište do sešitu. Dále si všimneme toho asi růžového obdélníku s názvem POMĚR PODOBNOSTI. Něco podobného si napište do sešitu, doporučuji ale nekreslit ten čtyřúhelník, ale něco snazšího, např. trojúhelník. Jde tam hlavně o to, aby bylo jasno, že když je koeficient větší jak jedna, tak je obraz větší, když je koeficient menší jak jedna, tak je obraz menší a při k=1, je obraz stejný a jedná se tedy o SHODNOST.
Následně nám bude zbývat vypracovat cvičení 11 na straně 35 a budeme pokračovat až do cvičení 15 na straně 36.
Jako poslední věc co po Vás budu chtít je vzít si pracovní sešit a vypracovat cvičení na straně 72 a 73.
Středoškoláci samozřejmě si vypracovávají testy v pracovním sešitě na Přijímací zkoušky a jsem jim nadále k dispozici na kanále jindrichturek@zszdikov.cz a na messengeru.
A to je vše.
Byli jste super publikum. A těším se zase za týden.
Veselé velikonoce.